چگونه می توانم از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی از پیشرفت جلوگیری کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم از مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی از پیشرفت جلوگیری کنم

سلام دکتر. من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی قرار دارد. چگونه می توانم از پیشرفت بیماری مزمن کلیه جلوگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید
این یک بیمار هندی است. آیا تقاضاهای مشابهی برای بیماران دارید؟ در اینجا مقاله به شما برخی از اطلاعات در مورد بیماری مزمن کلیه را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفا با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
بیماری مزمن کلیوی (CKD) معمولا به نظر می رسد که کلیه چندین سال آسیب دیده است. به این معناست که کلیه نمیتواند عملکرد خود را برای از بین بردن چیزهای مضر از بدن بیشتر نگه دارد. در این مورد، بیماران در معرض ادم، اشتها، ضعف پروتئین در ادرار و سایر بیماری ها به علت سموم نگهداری می شوند که باید از کلیه خارج شود. علاوه بر این، این موارد ناخواسته نه تنها باعث كاهش كلیه می شود بلكه تأثیرات درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.
با توجه به این، ما باید کلیه را از آسیب ببینیم.
به منظور دستیابی به این نیاز، بیماران باید همه چیزهای غیر ضروری را پاک کنند، رژیم غذایی کلیوی داشته باشند و زندگی سالم داشته باشند.
پیوند دیالیز و کلیه می تواند آخرین راه برای بیماران برای از بین بردن علائم و طولانی شدن زندگی با بسیاری از معایب باشد. در چین، بیماران مبتلا به مرحله CKD مرحله 3 می توانند شرایط بیماری را با پذیرش طب چینی معکوس کنند.
جدیدترین طب چینی می تواند به بیماران سموم کمک کند. به این ترتیب، کلیه از آسیب دیدن متوقف خواهد شد، ناراحتی ها مجددا مجددا مورد استفاده قرار می گیرند و برای بهبود کلیه مفید خواهد بود.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان چرخه، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می تواند به بهبود عملکرد کلیه با کاهش عوارض جانبی کمک کند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیماران مبتلا به CKD مرحله 3، بدون نیاز به دیالیز و پیوند کلیه، زندگی بهتر خواهند داشت.
اگر مشکلی در درمان 3 مرحله مزمن کلیوی دارید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس خود را به ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: